Tuesday 16 July 2019

Smoant Pasito review (Malay Review)

Pandangan saya terhadap Smoant Pasito.
So far selepas pakai sehari utk cuba performance pod ini,
Build - Nampak cheap spt plastic tetapi ia hanya kerana body space aluminum dia yg ringan.
Design - bulky and tinggi sikit compare dgn pod-pod design yg serupa.
Performance - saya pakai 1.4 ponya occ match dgn HALO Tribeca 35mg (Salt Nic).
First dgn setting lvl5, flavouring and hit mmg cukup kuat dan hanya sekali dua puff pun sudah cukup utk mendapat feeling yg secukupnya, tetapi setting ini tifak digalakan kerana ia tidak sesuai utk salt nic.
Setting lvl2 yg direkemen, so far hit and flavouring ada tetapi rasa agak smooth and normal.
Dari pandangan peribadi saya sendiri, Pasito walaupon harga dlm range yg sama spt trinity alpha, frenzy and orion q dll, bagi saya performance dia mmg boleh masuk range DNA, Orchid or Wocket, ingat ini hanya pandangan saya sendiri yg sudah pernah pakai spt yg disebut.
OCC - ketahanan occ masih dlm cubaab, tetapi kalau kita cakap pasal kos utk occ pasito, RBA merupakan selling point utama utk pod ini, tetapi kepada yg tidak suka utk pakai rba, Harga occ dia tidaklah mahal sgt sbb dia dlm range rm25 utk 3pcs dan bagi saya harga sama range spt Zero or Thumb, unless kalau occ dia tidak dpt bertahan lama dan kena kerap tukar occ then ini mungkin salah satu kelemahan dia walaupon occ murah.
So far pandangan saya utk Pasito, bagi yg nak cuba dpt performance spt DNA, Orchid atau Wocket tetapi budget limited, mungkin pod ini boleh dipertimbangkan.
Komen2 diatas hanyalarr pendapat saya sendiri, so mungkin ada yg berlainan pandangan tetapi sekali lagi saya nak bagitahu, tekak setiap org tidak sama



No comments:

Post a Comment